جمعه ٠٤ فروردين ١٣٩٦ - 
1 2
 
منو اصلی
صفحه اصلي > دپارتمان ها و واحدها > اداره پذیرش، آمار و مدارک پزشکی  

 

اداره پذیرش، آمار و مدارک پزشکی
موقعیت فیزیکی: ساختمان اداری و کلینیکی، زیر زمین، راهروی شرقی
رئیس اداره: خانم ز. خجک نژاد


بایگانی اداره مدارک پزشکی همکاران اداره مدارک پزشکی (واحد پذیرش : آقای جعفری، آقای میلانی، آقای مظلوم)

ویژگیهای اختصاصی واحد مدیریت اطلاعات سلامت
واحد مدیریت اطلاعات سلامت دارای 4 بخش پذیرش، آمار، بایگانی و کد گذاری بیماری ها است.
ساعت کار واحد پذیرش، شبانه روزی و بصورت 24 ساعته و ساعت کار سایر بخش های این اداره، فقط در نوبت کاری صبح (ساعت اداری) و با توجه به فعالیت کلینیک ویژه بعد از ظهرها بصورت نیروی اضافه کاری می باشد.
وظیفه واحد آمار جمع آوری و استخراج و تجزیه و تحلیل داده های بیماران و بخشهای بالینی و پاراکلینیکی است.
مسئول آمار : خانم م. دهقان قلعه(کارشناس مدارک پزشکی)
وظیفه بایگانی ذخیره سازی وسازماندهی وبازیابی اطلاعات بیماران واسکن پرونده های بالینی است. این بخش شامل 2 قسمت زیر است:
الف) بایگانی سرپائی (با مسئولیت خانم ف. نژاد حسینی)
ب) بایگانی بستری (با مسئولیت آقایان پ. طالبی و ع. حاج حسینی و خانم ش. بها بزرگی)
خانم بها بزرگی مسئول امور اسکن پرونده (و سایر اوراق آزمایشات و جواب تصویر برداری و....) است.
وظیفه واحد کد گذاری تبدیل اطلاعات بالینی بیماران به داده های مورد نیاز پژوهش وتحقیقات با استفاده از کتاب ICD است.
کد گذار : خانم ن. ترابی (کارشناس مدارک پزشکی)
تحویل پرونده و بررسی از نظر کمی وکیفی: خانم م .سلیمانی (کارشناس مدارک پزشکی)
واحد پذیرش شامل قسمت های زیر است:
الف) پذیرش اورژانس بصورت 24 ساعته
ب) پذیرش درمانگاه بصورت صبح و عصر
پرسنل و متصدیان پذیرش :  آقایان ح. عنابی میلانی، ح. مظلوم ، ف. طاهری، م. ارتگلی ، م.جعفری و ا.قاصد (کارشناس مدارک پزشکی)

 

 

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید
آدرس : تهران ، خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، نرسیده به میرداماد، بیمارستان کودکان مفید

تلفن : 22227021 021 الی 9
ایمیل: info-mch@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.