صفحه اصلي > دپارتمان ها و واحدها > ارتباطات مردمی
ارتباطات مردمی
موقعیت فیزیکی: جنب سالن آمفی تئاتر
تلفن داخلی: 1050
رئیس واحد: آقای علی گودرزی
|
یکی از راه های جلب رضایت مراجعه کنندگان در بیمارستان ، داشتن نظام و برنامه مدون ارتباطی است تا مردم به سهولت اطلاعات لازم را دریافت کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به اطلاع مسئولین بیمارستان برسانند. ضمن اینکه شکل گیری چنین نظامی می تواند کمک های موثری را به مدیریت بیمارستان برای اصلاح امور بکند.
. براي رسيدن به اين مرحله با استقرار يك نظام ارتباطات مردمي، دريچههايي مطمئن همواره به روي مخاطبان گشوده می گردد، تمامي ارتباطاتي كه محتواي آن در بردارندهي نوعي اعتراض، انتقاد، گلايه، شكايت، پيشنهاد و يا سپاسگزاري است ، دريافت، ثبت، طبقهبندي و تجزيه و تحليل و آنگاه متناسب با مضمون پيامها، اقدامات اجرايي مخصوص تا حصول نتيجه از كانل مربوطه پيگيري می شود و نتيجه به آگاهي مخاطب ميرسد.
واحد ارتباطات مردمي مرکز کودکان مفید، با بهرهمندي از كارشناسان ورزيده، عمليات كارشناسي پاسخگويي، متقاعدسازي و پيگيري تماسها تا حصول نتيجه نهايي را عهده دار می باشند.
این واحد امیدوار است با آگاهيهاي بهدست آمده، روشهاي اجرايي و مقررات را روزآمد و تاثيرگذار ساخته و رضايت مراجعه کنندگان و اعتبار بیمارستان کودکان مفید را نزد افكار عمومي فزوني بخشد.
چشم انداز:
- ارتقای سطح پاسخگویی بیمارستان به ارباب رجوع
- افزایش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات عمومی بیمارستان
- توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات
- ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان ارباب رجوع و مسئولین بیمارستان
- تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه
- پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای ارباب رجوع و احقاق حقوق آنان
- افزایش نظارت مردمی بر نحوه ارائه خدمات مسئولین بیمارستان
- سیاستگذاری برای کاهش عوامل بروز نارضایتی از طریق مستندسازی، طبقهبندی و اولویت بندی مکاتبات واصله
اهداف:
- امکان طرح انتقادها، پیشنهادها و دیدگاه های بیماران یا همراهان بیمار به بیمارستان
- همراهی و حمایت از انجام شایسته امور بیماران
- تقویت ارتباطات انسانی در بیمارستان
- جلب رضایتمندی ارباب رجوع بیمارستان
|
|
|