صفحه اصلي > دپارتمان ها و واحدها > دفتر بهبود کیفیت
دفتر بهبود کیفیت
|
موقعیت فیزیکی: ساختمان اداری و کلینیکی، طبقه چهارم
سرپرست دفتر بهبود کیفیت: خانم ترنم مومنی
تلفن داخلی: 1422
|
|
به منظور اجرای استانداردهای حاکمیت بالینی وبه دنبال آن استقرار اعتباربخشی در مرکز ، دفتر بهبود کیفیت در سال 89 تاسیس شد و هم اکنون با سه پرسنل مشغول به کار می باشد. مهم ترین اقداماتی که در این واحد انجام می شوند به شرح زیر عبارتند از:
1. هماهنگي و يكپارچه سازي فعاليتهاي بهبود كيفيت در كل بيمارستان
2. تدوين مراتب اجرايي پياده سازي استانداردهاي اعتبار بخشي در سطح بيمارستان
3. تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی
4. بررسی و تحلیل گزارش مدیران از برنامه بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
5. انجام ممیزی داخلی براساس استانداردهای اعتباربخشی درکلیه واحدهای بالینی وپشتیبانی
6. هماهنگی با مدیران ارشد بیمارستان در خصوص بررسی وتجزیه وتحلیل خط مشی ها ، فرایندها ، دستورالعمل های اجرایی و اهداف استراتژیک
7. هدایت و هماهنگی بین واحدها در اجرای اهداف استراتژیک و عملیاتی
8. تدوین، کنترل و نظارت بر حفظ و ارتقا کیفیت خدمات در کلیه واحدهای بیمارستانی از طریق تعیین و پایش شاخص های مرتبط
9. تهیه گزارش عملکرد دفتر بهبودکیفیت بیمارستان در مقاطع زمانی مختلف جهت استحضار مدیران ارشد
10. شرکت در راندهای ایمنی و مدیریت
|
|
|