شرح وظیفه معاونت آموزشی:
• نظارت بر حضور و غیاب هئیت علمی و پیگیری های مربوط به حضور آنها در بیمارستان
• انجام ارزشیابی هیات علمی و ارسال به دانشگاه
• رسیدگی به مکاتبات مربوط به اعضاء هئیت علمی در موارد تخلف
• اطلاع رسانی در موارد مختلف به اعضاء هئیت علمی و نظارت بر این امور
• بررسی حق آنکالی هیات علمی و نظارت آنها
• تشکیل شورای آموزشی و برخی از کمیته ها
• شرکت در جلسات گروه اطفال و برگزاری آنها
• ارسال و نظارت لیست کشیک ها به دانشگاه
• تنظیم و تکمیل ارزشیابی مربوط به دستیاران و ارسال به دانشگاه
• رسیدگی و پیگیری به مکاتبات مربوط به دستیاران و انترنها و دانشجویان پزشکی
• نظارت بر لیست های اضافه کاری کلیه دستیاران
• نظارت دقیق بر سوالات امتحانی رزیدنت های اطفال و دانشجویان پزشکی
• رسیدگی به کلیه امور مربوط به پاویون و کتابخانه و سمعی بصری
• نظارت بر برنامه های کلاسهای تئوری دانشجویان پزشکی و ارسال آن به دانشگاه
• نظارت و پیگیری جهت کلیه برنامه ها و آماده سازی برنامه های اعضاء هئیت علمی
• نظارت و رسیدگی به کلیه گواهی کارهای ارسالی به دانشگاه
• نظارت و پیگیری حضور هیئت علمی در کلیه جلسات و مراسم و ماموریت و مرخصی ها

شرح وظیفه معاونت پژوهشی:
برگزاری کارگاههای آموزشی برای اعضاء هئیت علمی و دستیاران فوق تخصصی و تخصصی
• توضیح مبانی کامپیوتر، دسترسی On Line اینترنت و سایتهای مختلف به منظور انجام هرگونه طرح پژوهشی و همکاری و رفع هر مشکل در ارتباط با برنامه های Office به خصوص در طراحی و رسم جداول، فهرست نویسی و ... جهت اعضاء هئیت علمی و کلیه دستیاران فوق تخصصی و تخصصی
• کمک در طراحی پوسترهای علمی جهت اعضاء هیئت علمی مرکز به منظور ارائه در کنگره های داخلی و خارجی
• مشاوره متولوژی طرح های تحقیقاتی و تدوین پایان نامه ها
• همکاری و اجرای مشاوره های آماری، تجزیه و تحلیل داده های آماری با استفاده از برنامه های Excel & SPSS جهت تدوین پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی
• همکاری با واحدهای آموزش و سمعی بصری به منظور تهیه هرگونه عکس، فیلم و اسلایدهای آموزشی جهت برگزاری کنگره ها، جشنواره ها، سخنرانیها وکلاسهای درسی برای اعضاء هئیت علمی و کلیه دستیاران فوق تخصصی و تخصصی
• همکار در تهیه و تدوین کتاب های مدون توسط اعضاء هئیت علمی مرکز
• تهیه و نگهداری CV کلیه اعضای هئیت علمی در بانک اطلاعات مرکز

 

فایل‌ها