راهنمای نوبت دهی تلفنی
باتوجه به اینکه نوبت دهی در این مرکز صرفاً به صورت تلفنی راه اندازی شده است از کلیه مراجعین محترم خواهشمند است است جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 26410091 (با قابلیت 8 خط همزمان) تماس حاصل نمایند.

مراحل اخذ نوبت:

تماس تلفنی از ساعت 6 صبح الی 23:59شب امکان پذیر است.
لطفا ایرانی یا اتباع بودن را مشخص نمایید سپس کلید * را وارد کنید.
لطفا کد ملی خود را وارد نمائید سپس کلید *را وارد کنید
لطفا شماره موبایل خود را (به همراه صفر اول) و سپس کلید *را وارد کنید
در صورت داشتن نظام پزشکی، کلید 1 در غیر این صورت کلید 2 و سپس کلید *را وارد نمائید.
در صورت نداشتن نظام پزشکی : کلینیک صبح عدد 1 یا کلینیک ویژه عصر عدد 2 را انتخاب ، سپس کلید * را وارد نمائید.
گروه درمانی خود را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید.
کلینیک درمانی خود را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید.
پزشک را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
وقت مورد نظر را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
مراجعه به پذیرش نیم ساعت قبل از ساعت اعلام شده توسط تلفن
در صورت داشتن نظام پزشکی : نظام شماره نظام پزشکی سپس کلید * را وارد نمائید
وقت مورد نظر را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
مراجعه به پذیرش نیم ساعت قبل از ساعت اعلام شده توسط تلفن.

اقدامات انجام شده در خصوص نوبت دهی و مدیریت صف:
سیستم مدیریت صف در پذیرش بیمارستان راه اندازی شده است.
سیستم فراخوان اتاق پزشکان به نوبت دهی و HIS متصل می باشد.
علاوه بر سیستم نوبت دهی در برنامه HIS، نوبت دهی از طریق تلفن گویا راه اندازی و لینک ارتباطی آن در برنامه HIS ایجاد شده است. به گونه ای که نوبت رزرو شده بیمار در برنامه HIS نیز قابل مشاهده و رد یابی است. (سیستم نوبت دهی اینترنتی در حال راه اندازی است.)
جهت رفاه حال بیماران در صورت جابجا شدن وقت پزشک و یا نیامدن پزشک در روز مقرر ، کنسل شدن نوبت بیمار از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می شود.
دستگاه نوبت دهی حضوری، برای نوبت های هر روز در درمانگاه وجود دارد که ارتباط آن با برنامه HIS برقرار است.

در درمانگاه  (طبقه همکف ساختمان اداری) برای نوبت های رزرو شده  و بمنظور دریافت نوبت فراخوان، دستگاه نوبت دهی وجود دارد.
راهنمای نوبت دهی تلفنی
باتوجه به اینکه نوبت دهی در این مرکز به صورت تلفنی و اینترنتی راه اندازی شده است از کلیه مراجعین محترم خواهشمند است جهت اخذ نوبت به سایت 
http://mofid.nobat.sbmu.ac.ir و شماره تلفن 26410091 (با قابلیت 8 خط همزمان) تماس حاصل نمایند.

مراحل اخذ نوبت:
تماس تلفنی از ساعت 00:00 بامداد تا 23:59شب امکان پذیر است.
لطفا ایرانی یا اتباع بودن را مشخص نمایید سپس کلید * را وارد کنید.
لطفا کد ملی خود را وارد نمائید سپس کلید *را وارد کنید
لطفا شماره موبایل خود را (به همراه صفر اول) و سپس کلید *را وارد کنید
در صورت داشتن نظام پزشکی، کلید 1 در غیر این صورت کلید 2 و سپس کلید *را وارد نمائید.
در صورت نداشتن نظام پزشکی : کلینیک صبح عدد 1 یا کلینیک ویژه عصر عدد 2 را انتخاب ، سپس کلید * را وارد نمائید.
گروه درمانی خود را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید.
کلینیک درمانی خود را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید.
پزشک را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
وقت مورد نظر را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
مراجعه به پذیرش نیم ساعت قبل از ساعت اعلام شده توسط تلفن
در صورت داشتن نظام پزشکی : نظام شماره نظام پزشکی سپس کلید * را وارد نمائید
وقت مورد نظر را انتخاب نمائید: شماره مربوطه و سپس کلید *را وارد کنید
مراجعه به پذیرش نیم ساعت قبل از ساعت اعلام شده توسط تلفن.

اقدامات انجام شده در خصوص نوبت دهی و مدیریت صف:
سیستم مدیریت صف در پذیرش بیمارستان راه اندازی شده است.
سیستم فراخوان اتاق پزشکان به نوبت دهی و HIS متصل می باشد.
علاوه بر سیستم نوبت دهی در برنامه HIS، نوبت دهی از طریق تلفن گویا راه اندازی و لینک ارتباطی آن در برنامه HIS ایجاد شده است. به گونه ای که نوبت رزرو شده بیمار در برنامه HIS نیز قابل مشاهده و رد یابی است. (سیستم نوبت دهی اینترنتی در حال راه اندازی است.)
جهت رفاه حال بیماران در صورت جابجا شدن وقت پزشک و یا نیامدن پزشک در روز مقرر ، کنسل شدن نوبت بیمار از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می شود.
دستگاه نوبت دهی حضوری، برای نوبت های هر روز در درمانگاه وجود دارد که ارتباط آن با برنامه HIS برقرار است.

در درمانگاه  (طبقه همکف ساختمان اداری) برای نوبت های رزرو شده  و بمنظور دریافت نوبت فراخوان، دستگاه نوبت دهی وجود دارد.

فایل‌ها

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب