امور اداری
موقعیت فیزیکی: ساختمان اداری و کلینیکی، طبقه اول، راهروی غربی
تلفن داخلی: 1006
رئیس واحد: آقای حسن نصیری
مسئول دفتر: 


اداره امور اداری نیز متشکل از یک نفر رئیس امور اداری و یک نفر به عنوان مسئول دفتر تشکیل شده است.
از جمله وظایف مهم این بخش می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تهیه و تنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیت های کارکنان تحت سرپرستی
تشریک مساعی با مقام مافوق و سایر مراجع مربوطه
نظارت کلی بر عملکرد واحدهای تحت سرپرستی از جمله کارگزینی، دبیرخانه، بایگانی، لاندری، خدمات، مرکز تلفن و اطلاعات، مهدکودک، انبار
نظارت بر صدور گواهی کار پرسنل و محاسبه اضافه کار و ارائه به واحد مدیریت و در نهایت امور مالی
تعیین وظایف و حدود مسئولیت مسئولین واحدها
امضاء مکاتبات و ارجاع به واحدهای مربوطه
تنظیم کلیه قراردادهای مرکز
نظارت، پیگیری و اقدام در خصوص برگزاری مناقصات و مزایده ها و قراردادهای مربوطه
هماهنگ کننده کمیته های بیمارستانی و عضو کمیته های مرتبط
ارائه آمارهای مربوط به نیروی انسانی و تهیه سایر آمارهای مورد نیاز ریاست و مدیریت مرکز
پاسخ دهی به مکاتبات با هماهنگی مدیریت و ریاست
شرکت در کمسیون های مختلف، سمینارها، جلسات
نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از جمله انتصاب، ترفیع، ارزشیابی کارکنان، مرخصی ها و غیره برابر آئین نامه های مربوطه
رسیدگی به تقاضاهای واصله مربوط به امور اداری
تهیه گزارش فعالیت ها، مشکلات جهت سرپرست مربوطه و انجام امور محوله که از طرف ریاست و یا مدیریت مربوطه ارجاع می گردد.
نظارت بر برنامه ماهانه و شیفت های واحدهای مختلف تحت سرپرستی بیمارستان
ارائه نظرات کارشناسی در خصوص چیدمان نیروها و تنظیم ساعت کار کارکنان با نظر مسئولین مربوطه

 

دبیرخانه
تلفن داخلی: 1320-1321
رئیس واحد: خانم م. احمدی
متصدی امور دفتری: خانم م. رضائی
نامه رسان: آقای ح. شعبانی
متصدی امور تکثیر: آقای د. عبدالحسینی

واحد دبیرخانه از 3 نفر تشکیل شده است که یک نفر مسئول دبیرخانه و یک نفر متصدی امور دفتری و یک نفر نامه رسان  می باشد که از وظایف و مسئولیت های این واحد به اختصار به شرح ذیل می باشد.
به روز بودن مکاتبات  وپیگیری تهیه و ارسال پاسخ آنها
تایپ و آماده سازی و به روز بودن نامه های صادره  مرکز
امکان بازیابی مکاتبات و پیگیری مکاتبات  صورت گرفته
ثبت و صدور نامه ها از سیستم  اتوماسیون ودر صورت لزوم در دفتر اندیکاتور
ثبت وتفکیک وصدور  و ارسال احکام پرسنل ، گواهی حقوق ،گواهی اشتغال بکار ، و...
در این واحد کلیه نامه ها ،نامه های پستی ،مجلات از داخل وخارج از مرکز تحویل
گرفته میشود  وتوسط نامه رسان به واحد های مربوطه ارجاع میشود.
ارسال پرونده های پزشکی بیماران به پزشکی قانونیهای مختلف،کلانتریها و دیگر مراجع قانونی ثبت و صدور نامه ها از سیستم اتوماسیون
پیگیری و پاسخ مراجعین حضور و تلفنی

 
کارگزینی 
تلفن داخلی: 1319- 1048 - 1049  
رئیس واحد: آقای د. ایمانزاده
کارگزین: خانم ن. حامدی
کارگزین: خانم ز.عبدلیان


واحد کارگزینی از 2 نفر کارگزینی و یک نفر مسئول حضور و غیاب و یک نفر بایگان و یک نفر انجام امور رفاهی کارکنان تشکیل شده است. این واحد وظایف مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی ، معذوریت ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
- برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- صدور احکم (انتقال، ماموریت، تغییر حقوق و مزایا)
- تهیه و صدور نامه های مختلف و گواهی اشتغال به واحدهای دانشگاه و واحدهای داخلی و سایر ارگان ها
- رسیدگی به تقاضاهای واصله و بررسی و کنترل مداوم سوابق پرسنل جهت احقاق حقوق آنان (ارتقاء طبقه و رتبه تشویقی) (بازنشستگی، تبدیل وضع، ترفیع، پایان ماموریت)
- اجرای خط مشی های تعیین شده با اتخاذ تدابیر لازم و اجرا و اطلاع رسانی ضوابط و دستورالعمل ها
- به روز رسانی تشکیلات سازمانی جهت ارائه آمارهای مختلف
- اتخاذ تدابیر لازم به مظور پیشرفت و بهبود امور جاری و تهیه گزارشات لازم

 
بایگانی
تلفن داخلی: 1470
مسئول بایگانی: خانم ب.بابائیان
 
حضور و غیاب 
تلفن داخلی: 1312
مسئول حضور و غیاب: خانم م.آشوری
 
امور رفاهی
تلفن داخلی: 1318
مسئول امور رفاهی: خانم م.آشوری
 

 

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب