دفتر بهبود کیفیت
|
موقعیت فیزیکی: ساختمان اداری و کلینیکی، طبقه چهارم
سرپرست دفتر بهبود کیفیت: خانم فاطمه عبدالله گرجی کارشناس بهبود کیفیت و هماهنگ کننده ایمنی بیمار: خانم اعظم نظیفی
تلفن داخلی: 1422-1167 |
به منظور اجرای استانداردهای حاکمیت بالینی وبه دنبال آن استقرار اعتباربخشی در مرکز ، دفتر بهبود کیفیت در سال 89 تاسیس شد و هم اکنون با سه پرسنل مشغول به کار می باشد. مهم ترین اقداماتی که در این واحد انجام می شوند به شرح زیر عبارتند از: 1. هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در کل بیمارستان 2. تدوین مراتب اجرایی پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی در سطح بیمارستان 3. تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی 4. بررسی و تحلیل گزارش مدیران از برنامه بهبود کیفیت و ایمنی بیمار 5. انجام ممیزی داخلی براساس استانداردهای اعتباربخشی درکلیه واحدهای بالینی وپشتیبانی 6. هماهنگی با مدیران ارشد بیمارستان در خصوص بررسی وتجزیه وتحلیل خط مشی ها ، فرایندها ، دستورالعمل های اجرایی و اهداف استراتژیک 7. هدایت و هماهنگی بین واحدها در اجرای اهداف استراتژیک و عملیاتی 8. تدوین، کنترل و نظارت بر حفظ و ارتقا کیفیت خدمات در کلیه واحدهای بیمارستانی از طریق تعیین و پایش شاخص های مرتبط 9. تهیه گزارش عملکرد دفتر بهبودکیفیت بیمارستان در مقاطع زمانی مختلف جهت استحضار مدیران ارشد 10. شرکت در راندهای ایمنی و مدیریت |