ارتباطات مردمی
موقعیت فیزیکی: جنب سالن آمفی تئاتر تلفن داخلی: 1050 رئیس واحد: آقای علی گودرزی |
یکی از راه های جلب رضایت مراجعه کنندگان در بیمارستان ، داشتن نظام و برنامه مدون ارتباطی است تا مردم به سهولت اطلاعات لازم را دریافت کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به اطلاع مسئولین بیمارستان برسانند. ضمن اینکه شکل گیری چنین نظامی می تواند کمک های موثری را به مدیریت بیمارستان برای اصلاح امور بکند. . برای رسیدن به این مرحله با استقرار یک نظام ارتباطات مردمی، دریچههایی مطمئن همواره به روی مخاطبان گشوده می گردد، تمامی ارتباطاتی که محتوای آن در بردارندهی نوعی اعتراض، انتقاد، گلایه، شکایت، پیشنهاد و یا سپاسگزاری است ، دریافت، ثبت، طبقهبندی و تجزیه و تحلیل و آنگاه متناسب با مضمون پیامها، اقدامات اجرایی مخصوص تا حصول نتیجه از کانل مربوطه پیگیری می شود و نتیجه به آگاهی مخاطب میرسد. واحد ارتباطات مردمی مرکز کودکان مفید، با بهرهمندی از کارشناسان ورزیده، عملیات کارشناسی پاسخگویی، متقاعدسازی و پیگیری تماسها تا حصول نتیجه نهایی را عهده دار می باشند. این واحد امیدوار است با آگاهیهای بهدست آمده، روشهای اجرایی و مقررات را روزآمد و تاثیرگذار ساخته و رضایت مراجعه کنندگان و اعتبار بیمارستان کودکان مفید را نزد افکار عمومی فزونی بخشد. چشم انداز: - ارتقای سطح پاسخگویی بیمارستان به ارباب رجوع - افزایش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات عمومی بیمارستان - توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات - ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان ارباب رجوع و مسئولین بیمارستان - تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه - پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای ارباب رجوع و احقاق حقوق آنان - افزایش نظارت مردمی بر نحوه ارائه خدمات مسئولین بیمارستان - سیاستگذاری برای کاهش عوامل بروز نارضایتی از طریق مستندسازی، طبقهبندی و اولویت بندی مکاتبات واصله اهداف: - امکان طرح انتقادها، پیشنهادها و دیدگاه های بیماران یا همراهان بیمار به بیمارستان - همراهی و حمایت از انجام شایسته امور بیماران - تقویت ارتباطات انسانی در بیمارستان - جلب رضایتمندی ارباب رجوع بیمارستان |